Additional Colors Full Pack
This DLC includes additional colors for all the characters. Each character will have 8 new colors, 2 of which can only be used offline. A total of 208 colors including each character's Persona is included. NOTE: This DLC item is a combination of Additional Colors Pack #1-4. It does not contain any other new colors. These color packs can also be bought individually.