Acorn Avengers
The forest is at peace until lizards from space abduct the ranger! Now it’s up to a pair of plucky chipmunks, aka the Acorn Avengers, to make the rescue. Journey from the park all the way into space in a chase to save the beloved forest ranger. Toss boxes, hurl explosive barrels, climb trees, and most of all be sure to gather nuts! Supports up to 2 player co-op.