Absolute Drift: Zen Edition
This is a driving experience like no other. Journey from apprentice to master drifter as you hone your skill in a gorgeous minimalist world. Travel from airports and docks to a floating metropolis in search of new cars and ever greater challenges. Chill out to over 3 hours of electronic music by C41 and Nyte. Push yourself to the limit on drifting tracks and wild mountain roads while you work to unlock trophies and elite Midnight events. Drift alongside ghosts of the top players in the world, or refine your skill by out-scoring your own ghost. Your driving skills will be challenged at every turn until you finally become a master drifter.