Lara Croft and the Temple of Osiris & Season Pass Pack
In Lara's new adventure she must join forces with rival Carter Bell and imprisoned gods Horus and Isis, to defeat the evil god Set. Featuring a four-player co-op story, players must work together to explore the temple and defeat hordes of enemies from the Egyptian Underworld. Make the most of your Lara Croft experience with the Season Pass which includes the "Icy Death" and "Twisted Gears" packs.