Inhuman Resources: A Literary Machination
Take part in an expansive choose-your-own-adventure horror story, where you’ll uncover the secrets of an anachronistic corporation reigning over a post-truth world. Solve cryptic riddles, make difficult choices, and escape the depths of SMYRNACORP with your mind intact, no matter the cost. With hundreds of possible story routes, multiple endings, interactive puzzles and RPG elements, INHUMAN RESOURCES aims to elevate the traditional reading experience to more immersive, engaging heights, without forgoing the satisfaction of a well-crafted story.