Little Nightmares II Enhanced Edition - Windows
Dive into an unsettling adventure that you'll never forget, now enhanced in mesmerizing 4K at uncapped FPS. The Enhanced version visual upgrade includes Ray-traced reflections, improved volumetric shadows, and increased game details such as interactive particles. A new immersive 3D soundscape mix will also be accessible in 5.1 and 7.1. to make your Little Nightmares II even more immersive. Return to a world of charming horror in Little Nightmares II, a suspense adventure game in which you play as Mono, a young boy trapped in a world that has been distorted by the humming transmission of a distant tower. With Six, the girl in the yellow raincoat, as his guide, Mono sets out to discover the dark secrets of The Signal Tower. Their journey won't be easy; Mono and Six will face a host of new threats from the terrible residents of this world. Will you dare to face this collection of new, little nightmares?