Smash Ball Rush
Smash Ball Rush is an action-adventure arcade game where you control wrecking balls to destroy blocks and achieve the highest possible score. Switch between balls, choose the right moment to attack, and advance as far as you can in an endless race. BREAK THE GREEN BLOCKS AND INCREASE YOUR SCORE. Each block can increase your score with different bonuses, making every move a quick decision between risk and reward. AVOID THE RED BLOCKS AND PROTECT YOUR SCORE. Hitting a red block reduces your points, and letting your score drop below zero immediately ends the game. DODGE THE RADIOACTIVE BLOCKS AND SURVIVE AS LONG AS POSSIBLE. A single impact with a radioactive block destroys the wrecking ball and ends the game. Test your reflexes, find the best moment to switch balls, and try to beat your high score in a fast-paced, challenging, and addictive arcade experience.