Gravity Ball Quest
Control gravity, dodge obstacles, and try to go further and further in Gravity Ball Quest, an endless arcade game of reflexes, speed, and survival. Change sides of the track at the right moment, avoid spikes, and keep the ball moving as the challenge progressively increases. CHANGE GRAVITY AND MASTER YOUR REFLEXES! Alter gravity to make the ball change sides and dodge obstacles that appear along the way. DODGE SPIKES AND SURVIVE AS LONG AS POSSIBLE! The longer you survive, the greater the speed and the harder it will be to react to obstacles. Test your reaction time, concentration, and precision to achieve an ever-higher score. COLLECT STARS AND UNLOCK NEW BALLS! Collect stars during matches and use them to unlock new balls in the shop. Beat your record, advance further and further, and master this endless arcade challenge of speed, reflexes, and survival.