Shoe it All!
You're on a swing. Fling your shoes at everything in sight. Shoe It All! Play as Lace, a rebellious teenager who refuses to fit into a world of rules, order, and boring authority. This funny physics puzzle adventure turns every level into a destructible playground - swing, aim, and fling your shoes to outsmart grumpy neighbors, rule-obsessed adults, and greedy bosses in a colorful world built for chaos. Every throw triggers destructible environments and satisfying chain reactions, sparking wild destruction and hilarious surprises. Explore hidden secrets, unlock bonus levels, and fill your sticker journal as you master the perfect throw - one ridiculous puzzle at a time.