Cat in the Box + Jungle Shoot (Bundle)
This bundle contains 2 platform games: Cat in the Box & Jungle Shoot (both with versions for Xbox One, Xbox Series, and Windows). Take advantage of this opportunity! Cat in the Box - is a charming platformer and puzzle adventure where creativity, timing, and strategy are the keys to success. Jungle Shoot - Enter a relentless jungle where every second counts. Face waves of enemies in a frantic platformer that demands precision, agility, and constant progress.