Ball Ascend
Ball Ascend is a minimalist, fast-paced, and easy-to-play arcade platformer. Control a ball that automatically moves from side to side and tap the screen to make it jump between platforms and climb higher and higher. Your only goal is to reach the top of the level. It sounds simple, but each jump requires precision, quick reflexes, and the right timing to tap. A mistake can make the ball fall and force you to try again. With one-touch controls, casual gameplay, and platforming challenges, Ball Ascend is perfect for quick matches and for those who enjoy simple, addictive, and easy-to-learn games that are difficult to master. Climb, jump, overcome each platform, and reach the top. How far can you go?