Asteroid Strike
Enter the space combat and face an intense battle against asteroids and enemy ships. Control your ship with precision, master inertia, shoot non-stop, and survive as long as possible to achieve an ever-increasing score. DESTROY ASTEROIDS AND ENEMY SHIPS! Face dangers on all sides, aim your shots, and blast your way through explosions and space debris. MASTER INERTIA AND CONTROL YOUR SHIP! Turn, accelerate, and alter your trajectory to escape obstacles and maintain control during combat. SURVIVE AND BEAT YOUR RECORD! Test your reflexes in a fast-paced space arcade game with shooting, asteroids, enemy ships, and increasing difficulty.