WWE 2K23 MyRISE Mega-Boost for Xbox One
This product will no longer be available for purchase as of 11/1/2024. NOTE: All multiplayer servers for WWE 2K23 will be shutdown as of 1/6/2025. After that time, all game functions requiring online servers will no longer function. Make your debut in WWE 2K23 unstoppable with the MyRISE Mega-Boost. Upgrade your ratings and attributes with 200 additional Attribute Points. The MyRISE Mega-Boost is included as part of the Season Pass, and the Season Pass is included in the WWE 2K23 Deluxe and Icon Editions.