Sweet Bakery Tycoon
Whisk your way to success with Sweet Bakery Tycoon on Xbox! Create and manage the bakery of your dreams as you bake mouthwatering cakes for your clients. Test your skills across 90 scrumptious levels, serving up 60+ cakes and fruit cocktails in 4 unique locations. Personalize your bakery with countless upgrades and unlockable items, and strive for 40 tasty achievements. Get ready to satisfy your sweet tooth!