Spartan Fist
Fight your way to fame, fortune and glory in this first-person puncher roguelite as you work to retrieve the fabled Spartan Fist. Playing as Emma Jones, a down-and-out detective working to earn her keep, you’ll tap your inner badass as you punch dudes so hard they explode. Navigate through an arena that’s different each time you play and delve into a whimsically gritty and colorfully punk pixilated world while fighting your way to the top. Grab your TV and get punching!