500 Happy Tickets
This is a package of 500 Happy Tickets, including 320 Happy Tickets with 180 extra Happy Tickets added as a bonus. With Happy Tickets, you can obtain powerful items in Happy Cards and buy useful support items and parts for character customization! Caution: This item can be used only for the Xbox One version of Happy Wars.