3on3 FreeStyle - Ox Queen Character Pack
Ox Queen, a big name in online community, popped out to FS Court! You will soon be Joining her fans with her kinky charm and creative skills on Court! This Package includes: - Character - Ox Queen - Gold Card Ticket x5 *If purchased, you will not be able to purchase Ox Queen Legendary Pack or Ox Queen Intensive Pack. *If purchased, the package cannot be refunded as it contains disposable/single-use in-game items that cannot be retrieved. *Upon purchasing, Package goes to Message Box. *If you own Character Pass, Ox Queen is exchanged to 50 Points as you open the package.