3on3 FreeStyle –MC.CC Character Pack
OX QUEEN TV ON AIR? No, it's MC.CC ON THE STAGE! MC.CC always delivers a high-energy, unforgettable performance that leaves audiences wanting more! An SG packed with powerful moves! DJ MC.CC is ready to drop the beat on the court! Check him out now! This Package includes: - Character - MC.CC - Gold Card Ticket x5 *If purchased, the package cannot be refunded as it contains disposable/single-use in-game items that cannot be retrieved. *Upon purchasing, Package goes to Message Box. *If you own Character Pass, MC.CC is exchanged for 50 Points as you open the package.