3on3 FreeStyle – Double D Character Pack
Double D is ready to destroy everything Fox has in the name of Nomad! A Powerful PF excel in collision fights, he is specialized in Rim attack! With his "In your Face" ability, he will destroy anyone blocking the path! Will he be able to get his revenge? Check him now to see what he is made of! This Package includes: - Character - Double D - Gold Card Ticket x5 *If purchased, the package cannot be refunded as it contains disposable/single-use in-game items that cannot be retrieved. *Upon purchasing, Package goes to Message Box. *If you own Character Pass, Double D is exchanged for 50 Points as you open the package.