3on3 FreeStyle – Battle Pass Spring Part2
A mysterious fly has appeared in FS Town! Uncover the power to fight the villains in Battle Pass Spring Part 2! Reach Lv. 15 to earn 100 FS points! This package includes: - Battle Pass Ticket x1 **The Battle Pass unlocks Premium missions to make your leveling up faster. **Upon purchase, The Battle Pass goes to your Message box. **The Battle Pass cannot be refunded after claiming as the Package contains items that cannot be retrieved. **This package contains items that can be used in the game. Upon purchase, all the items will be sent to your Message box. **If purchased, you will not be able to purchase Battle Pass Spring Bundle Part. 2.