3°C: Sand Puzzle
This puzzle game delivers a satisfying experience as you connect sand grains of the same color and clear them all at once. The more grains you connect, the higher your score when you clear them. Connect grains of the same color to make them disappear. In “ARRANGE” mode, special grains will appear, and in the “+” mode, the stages will expand, giving you more room to play.