2XKO Starter Edition Ultra
Immerse yourself in the Arcane with 3 exclusive Arcane skins and more, in addition to everything in the Deluxe and Standard bundles. Available until December 31, 2026, and may be resold after the sales period. If you've already purchased a Starter Edition, please be careful to not re-purchase the same or another Starter Edition here. Upgrades to Starter Editions can be purchased within 2XKO's in-game store.