10tons Adventure Puzzles Bundle
Sparkle 2: Sparkle 2 is a superbly polished marble shooter action puzzle game with beautiful graphics, mighty powerups and an amazing soundtrack. Match the orbs before they fall into the abyss and find your way through mysterious lands of startling beauty! Azkend 2: Step aboard a fantastic adventure! Enjoy amazing match-three gameplay and discover one of the most astonishing worlds ever imagined.