Enigmatis 2: The Mists of Ravenwood
A year has passed since the events of Maple Creek. But for the past few months, our detective has been hot on the trail of the demonic preacher she fought one year ago. Yet he has managed to always stay one step ahead. She hoped to bring an end to the chase in the Redwood forests of Northern California. But like so many times before, the trail went cold. And all clues led into nearby Ravenwood Park...