European Expansion + Oceania Expansion
This bundle includes: WINGSPAN: European Expansion WINGSPAN: Oceania Expansion Wingspan is a relaxing, award-winning strategy card game about birds for 1 to 5 players. Each bird you play extends a chain of powerful combinations in one of your three habitats. Your goal is to discover and attract the best birds to your network of wildlife preserves. Wingspan: European Expansion takes you on a journey to another continent. Explore diverse European habitats and meet charming, beautiful birds with new interesting abilities. In the adaptation of the award-winning Wingspan: Oceania Expansion embark on a journey through the breathtaking lands of Oceania. Learn about birds from around Australia and New Zealand and all-new resources and mechanics that will enrich your adventure of creating a wildlife preserve.