Ready to Roam? Let’s go! The Seasoned Hunter Bundle has everything you need to survive and thrive in the wider world of theHunter: Call of the Wild. With a wide array of weapons at your disposal, your trusty hound at your side, and a High-Tech Hunting Pack, you’re ready to face anything that comes your way – whether that’s at shining Silver Ridge Peaks, or on the stunning Vurhonga Savanna. This Bundle Contains: theHunter: Call of the Wild - Base Game: Never before have you experienced a hunting game like theHunter: Call of the Wild. Plunge into an atmospheric open world, teeming with life: from the majestic true-to-life animals to the rustling of leaves above you as you stalk your prey. You can decide to hunt on your own or join up and hunt together with friends. Just remember, you are not just a visitor in this world, you are a living and breathing part of it. Bloodhound: Forge a bond that will last a lifetime with a new companion! Let your furry friend help you track the scent of blood from injured prey as they keep you company on the trail. Modern Rifle Pack: Expand your weapon arsenal with a brand-new collection of modern rifles! Whether you’re hunting small game or fierce apex predators, these versatile semi-automatic rifles have all the firepower you need. Each rifle is available in two distinctive skins and compatible with a wide range of scopes. Weapon Pack 1: The wardens Connie, Doc, and Alena have received a shipment of weapons – the Virant .22LR Semi-Automatic Rifle, the Crosspoint CB-165, and the Houyi Recurve Bow! Weapon Pack 2: Another shipment of weapons has just been delivered to our wardens, and they’re excited to present three awesome additions to your arsenal. Try out the Grelck Drilling Gun, the Solokhin MN1890, and the Mangiafico 410 / 45 Colt Revolver. High-Tech Hunting Pack: Hunting in a stealthy fashion has never been easier thanks to the Night Hunting Pack. Through a selected mix of high-quality tools, you can now track your target with precision in the dark. Silver Ridge Peaks: Once the domain of prospectors, Silver Ridge Peaks is now host to those who seek something other than precious metals. Whether you are tracking turkeys through the valley or a mountain goat on the horizon, it's hard to resist taking in the grandeur of the Colorado wilderness. Vurhonga Savanna: Vurhonga Savanna needs your help! Traverse the scrublands, discover the riverlands and venture out into the lush savanna as you assume the role of a Warden and protect the lands from poachers and other potential misfortunes. Opportunities like this are few and far between, so pack your suitcase – Africa is calling!