The Alters: Deluxe Edition Upgrade
This product is intended for consumers who wish to obtain the Deluxe Bundle's content but already have access to the base game The Alters separately. The Alters: Deluxe Edition Upgrade does not include The Alters base game. Dive into an emotional sci-fi story and alter your experience even further, with the Deluxe Edition of the game. This inspiring collection includes: The Alters: Original Soundtrack The Alters: Deluxe Outfits 1 DLC released after the game’s premiere The Alters: Original Soundtrack Set out on a space expedition with sounds of mystery intertwined with deep personal questions. In The Alters, award-winning composer Piotr Musiał joins forces with 11 bit studios to deliver a music score (MP3 and WAV formats) that will shake you to the core. The Alters: Deluxe Outfits Your journey across an inhospitable alien planet can gain neat, unexpected colors. Choose alternative, gold- and silver-embellished versions of the main character’s tracksuit and spacesuit for your Alters, and bring a futuristic, reflective look to their wardrobe. The Alters: Future DLC The upcoming DLC for The Alters is planned for next year, and we want you to be a part of this journey. As always, our aim is to prioritize the ideas we're already working on that resonate with you most once you experience the game, and to bring forward the features and changes you're most excited to see.