Assassin's Creed Rogue
Become the Ultimate Assassin Hunter For the first time ever, experience the Assassin’s Creed universe from the perspective of a Templar. Play as Shay, who, in addition to the deadly skills of a Master Assassin, also possesses never before seen skills and weapons: - Equip Shay’s deadly air rifle for both short and long range combat. - Distract, eliminate, or confuse your enemies by using a variety of ammunition, including specialised bullets and grenades. - Protect yourself from hidden Assassins with your enhanced eagle vision. - Constantly assess your surroundings and detect Assassins hiding in the shadows, on rooftops, and in the crowds. Slowly Descend into Darkness Witness Shay’s transformation from an adventurous Assassin to a grim and committed Templar willing to hunt down his former brothers. Experience first-hand the events that will lead Shay down a dark path and set him on a course that will forever change the fate of the Assassin Brotherhood.