Assassin's Creed Unity
A RUTHLESS NEW HERO FOR A BRUTAL NEW WORLD Play as Arno, an entirely new breed of Assassin more lethal than his ancestors. Take down your prey with a range of new weapons such as the Phantom Blade, a Hidden Blade with crossbow capabilities. EXPERIENCE SEAMLESS PARKOUR, COMBAT, AND STEALTH GAMEPLAY Enjoy a high degree of freedom and control over your Assassin, with parkour mechanics for seamless free running, a revamped fighting system, and enhanced stealth gameplay. DISCOVER REVOLUTIONARY PARIS The French Revolution turns a once magnificent city into a place of terror and chaos. Explore the stunning, full-scale open world city and witness history unfold. Experience key events, from the storming of the Bastille to the execution of King Louis XVI, as France's fate is shaped in the streets of a city on the edge of transformation.