Yokai Banishers - Hero Skin Bundle - FOR HONOR
The Yokai Banishers Hero Skin Bundle offer includes: 1 Orochi Hero Skin 1 Kensei Hero Skin 14-Day Champion Status 6 Scavenger Crates Two Hero Skins bound by fate across the centuries, facing the same mortal dilemma and demonic peril. Become the ultimate demon hunter with the Yoshiro the Damned and Yokai Slayer Meiko Skins and banish Heathmoor's evil spirits with this bundle! Unlock the Orochi Hero Skin and the Kensei Hero Skin now to rid Heathmoor of evil Yokai!