Unit 4: Clash of Agents
Unit 4 galaxy expands with new adrenaline contents! Enjoy the three new competitive couch challenges with your friends: ● The frantic coin arena of NESTIWAL, completely full of super-bouncing plants that make this planet scene of the most hardened competitions: collect the higher number of coins and humiliate your opponents. Reservations are required. ● The deadly fights of NOXIOS IV, the planet known as "The Cage" among the most experienced travelers of the galaxy. Are you brave enough for the challenge? We hope you are not afraid of closed spaces! ● The dizziness-inducing climb of TAMUKAME, the planet that offers an incredibly towering itinerary to all the galaxy journeyers who love hardcore climbing. But be wary, boxes are heavy! But watch out: there can only be one!