Please note: For the full experience, we recommend you own Train Sim World 4: East Coast Main Line which is available as a separate purchase. Needing little introduction, Flying Scotsman is a rail icon that has stood the test of time. Designed by Sir Nigel Gresley, Flying Scotsman rolled out of Doncaster Works in February 1923, and later transformed into the much-improved A3 Pacific. Following 100 years of successes, including entering fame with record-breaking runs, exhibitions, as well as American and Australian tours, the National Railway Museum is celebrating this locomotive’s special heritage, and you can too! Presented in preserved condition, learn to drive the legendary Flying Scotsman in Train Sim World 4, and embark on centenary service along the East Coast Main Line between Peterborough and Doncaster, or wherever you like with Scenario Planner.