Total War: WARHAMMER II - The Hunter and The Beast
The Hunter and The Beast DLC Pack is playable in the Eye of the Vortex, Mortal Empires (Total War: WARHAMMER II), and Immortal Empires (Total War: WARHAMMER III). The Hunter & the Beast Lords Pack introduces two new playable Legendary Lords to Total War: WARHAMMER II. Embark on new campaigns as Markus Wulfhart (Empire) and Nakai (Lizardmen), each of whom has access to unique new Lord and Hero archetypes, battlefield units, campaign objectives and mechanics, and much more. This Lords Pack also introduces 6 new Regiments of Renown: elite variants of existing Empire and Lizardmen units with enhanced stats, unique powers and combat abilities.