Total War: WARHAMMER - Call of the Beastmen
The Call of the Beastmen DLC Pack is playable in The Old World (Total War: WARHAMMER), Mortal Empires (Total War: WARHAMMER II), and Immortal Empires (Total War: WARHAMMER III). Forge campaigns of terror and destruction with two new Legendary Lords, plus hordes of unique bestial units, new monsters, heroes and magic. The Beastmen have a horde playstyle and do not require settlements to inhabit. Instead they take their infrastructure with them, roving the world and spreading destruction. This pack also includes a bonus narrative campaign. An Eye For An Eye depicts the beastlord Khazrak One-Eye in a fierce guerilla war against the forces of the Empire.