Tom Clancy's Rainbow Six Siege - Welcome Pack
Enhance your Rainbow Six Siege experience with the brand new Welcome Pack! For a limited time only, get the most out of your game with a R6 Credits Pack, a 7-day Booster, and an exclusive cosmetic bundle. The Welcome Pack includes: - A 1200-R6 Credits Pack - A 7-day Renown Booster - The exclusive Twitch Byte complete set (includes a unique uniform, headgear, charm, and weapon skin) R6 Credits are an in-game currency that can be spent in Rainbow Six Siege. They can be used to purchase in-game items such as Renown Boosters, customization items such as weapon skins, charms, uniforms or Elite Skins or they can also unlock operators. This item is limited to a one-time purchase per account.