Become a Ghost, an Elite US Special Operations soldier, as you fight to survive against your brothers who have turned against you. Put yourself in the shoes of a Spec Ops soldier stranded behind enemy lines as you explore the massive open world. Create your own playstyle with a huge variety of classes, weapons, and equipment. Maintain all of your progress and rewards however you play, from solo to co-op or even PvP. The Sentinel Corp. Pack includes a Valor assault rifle, a Sentinel Mk.2 Assault set (helmet, vest, pants), and a Hammer Mk.2 digital vehicle. Pre-order now for guaranteed beta access and the Sentinel Corp. Pack.