Avalanche StudiosShooter
Begin your hunting journey with the Hunting Starter Bundle, featuring theHunter: Call of the Wild base game, and a roster of equipment to set you up for success. This bundle also contains a reserve full of wildlife based in the Rocky Mountains. Welcome to the world's #1 hunting game, an immersive hunting experience enjoyed by millions of players every month. THIS BUNDLE CONTAINS theHunter: Call of the Wild Base Game: Immerse yourself in the thrill of the hunt and explore a visually breathtaking, expansive open world. Bloodhound: This efficient and loyal sidekick can pick up blood trails in the thickest of brush with ease. Modern Rifle Pack: Whether you're hunting small game or fierce apex predators, these versatile semi-automatic rifles have all the firepower you need. Silver Ridge Peaks: Hunt diverse wildlife in the heart of the Southern Rocky Mountains.