The MUSYNX(Demo)
MUSYNX is the next destination of choice for rhythm game fans to rock out and stretch their rhythmic fingers! The simple, organic game mechanics will put players to the test with rhythms and beats like no other. With multiple difficulty levels and a huge range of genres to choose from (pop, classical, trance, vocaloid, R&B, and more). In this demo, players will experience 15 songs during the Summer Game Festival!