The Dark Pictures Anthology - Triple Pack Pre-Order
Pre-order now and play Man of Medan and Little Hope immediately. Also receive the Curator's Cut for House of Ashes, featuring new scenes playable from the other characters' perspectives with brand new choices and decisions to make. The Curator's Cut is only available once you have completed the main story. The Dark Pictures Anthology is a series of intense, branching cinematic horror games featuring two multiplayer modes. Each story is standalone and can be played independently. This Bundle gives you access to Man of Medan, Little Hope, and House of Ashes. In Man of Medan, five friends set sail on a holiday diving trip. As a storm rolls in, and the day unfolds, their trip soon changes into something much more sinister. In Little Hope, 4 college students and their professor are trapped and isolated in an abandoned town and must escape the nightmarish apparitions that relentlessly pursue them through an impenetrable fog. In House of Ashes, at the close of the Iraq War, Special Forces hunting for weapons of mass destruction unearth something far deadlier – a buried Sumerian temple containing a nest of unearthly creatures. To survive the night below, they must forge a brotherhood with their enemies from the world above.