Test Drive Unlimited Solar Crown - Solar Content Pack
The Solar Content pack for Test Drive Unlimited Solar Crown includes the following content: - Maserati MC20* - Chevrolet Camaro ZL1 1LE* - Board Committee Member outfit for your avatar - Solar Crown sticker pack for customizing your cars, compatible with all cars in your garage * The Maserati MC20 and Chevrolet Camaro ZL1 1LE automatically unlock in your garage once you reach level 20.