Splitgate 2 - Meridian Founder's Pack
Become a Splitgate 2 founder and unlock exclusive weapon cosmetics, character cosmetics, and more! The Splitgate 2 Meridian Founder's Pack includes cosmetics for the Meridian faction, including the Platinum Mira, Platinum Phaze, and Platinum Quantum Skin. There are also an additional two Platinum weapon skins. This Founder's pack also grants 1000 Splitcoin. See you in the arena!