Season Pass
As a Season Pass owner, you’ll receive six packs of six cars each to be released monthly from November 2012 through April 2013. With a Season Pass you automatically receive the first Forza Horizon game expansion pack to be released in December. Season Pass owners will also immediately receive the six car October Pack and five more exclusive cars delivered one per month through March 2013 at no additional cost. Buy a Season Pass today! Visit forzamotorsport.net for more details.