Rainbow Six Extraction - Obscura Pack
Unlock the universal Cephal Black and Cerulean Scramble weapon skins, along with the Redacted and the Anagram charms. This content is available by purchasing Tom Clancy’s Rainbow Six Extraction Deluxe Edition.