Police Simulator: Patrol Officers: Multipurpose Police Vehicle DLC
A solid and sturdy choice – the Multipurpose Police Vehicle is the perfect next-generation police vehicle to keep Brighton safe! Not only does this car allow you to tow civilian vehicles damaged in accidents or which are violating the law, it also increases the size of your trunk inventory.