POKE-PAINT
Don't know what to do with the child? Go to visit friends, acquaintances, relatives who have a young child and don't know what to give? Want to please your baby a new lock screen on the phone or computer? Want your kid could do himself drawing for lock screen? Want to teach your kids to draw and paint pictures? If one of the questions you answer - YES, then this program is for you! POKE-PAINT has two game tasks: 1. You must choose the color of each part of the picture from the three colors offered, so that would be a drawing as on the sample. 2. It is necessary to choose the desired color from the offered palette of colors, so that would be a drawing as on the sample. After completing the tasks the picture can be painted in any favorite colors. After completing a certain number of jobs, you get a reward in the form of access to a new group of pictures or you get a "Magic" palette. The "Magic" palette allows you to change the color of a palette item. The resulting image can be printed, make the lock screen picture, send to friends or relatives. Favorite picture can be mounted on the desktop. This will facilitate access to it a small child.