Player Shortcut Bundle
You can earn tons of weapons, gadgets and more in Battlefield Hardline by engaging in epic cops and criminals action through normal play. But if you want instant access to all that fresh gear right away, grab the Player Shortcut Kit to unlock your full arsenal for the battle on the streets. Here’s what’s included with the kit: o Enforcer Shortcut Kit: Get instant access to 8 Enforcer Class weapons & 2 gadgets. o Mechanic Shortcut Kit: Get instant access to 8 Mechanic Class weapons & 4 gadgets. o Operator Shortcut Kit: Get instant access to 8 Operator Class weapons & 2 gadgets. o Professional Shortcut Kit: Get instant access to all Professional Class weapons & gadgets. Does not include Syndicate, Expansion Pack, or Promotional offer weapons.