Planet Zoo: Australia & South America bundle
Introducing the Planet Zoo: Australia & South America bundle! Transport your guests to the Land Down Under, or expand your zoos with a range of new scenery pieces inspired by the wonderfully diverse South American continent. - TEN NEW AUSTRALIAN & SOUTH AMERICAN ANIMALS o Koala o Dingo o Red Kangaroo o Southern Cassowary o Eastern Blue-Tongued Lizard o Jaguar o Llama o Capuchin Monkey o Giant Anteater o Red-Eyed Tree Frog - OVER 480 NEW SCENERY PIECES o Build a magnificent new range of scenery, combining modern architecture with upcycled material. You’ll find indigenous flora and fauna together with fun, vibrant scenery pieces and entertaining new animal toys to increase enrichment. Use the dusty-gold Desert Oceania sandbox as your canvas, create your very own outback outposts, and make foliage-filled oases. o Create your own jungle adventure! Construct an Aztec temple park entrance, theme your habitats with treasures from civilizations past or build your very own rainforest. - 1 BRAND NEW SCENARIO o Discover a brand-new challenge waiting for you in Tanami Roadside Zoo. In this challenge zoo you’re called to fulfil a set of fun objectives, such as raising guest happiness, adopting certain animals, and increasing shop profits, all to earn ranks. The faster your completion, the higher your rank.