Persona 3 Reload: Persona 4 Golden Yasogami High Costume Set
Persona 3 Reload: Persona 4 Golden Yasogami High Costume Set contains additional content that allows you to use Yasogami High costumes from Persona 4 Golden. *This product can also be purchased in a bundle. Please be careful not to accidentally purchase multiple times.