PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION - The Biker Character Pack
Loyalty can always be bought... The Biker Character Pack is the 10th character pack for PAYDAY 2. We are especially proud to introduce Ron Perlman as our new PAYDAY member Rust! The Biker Character Pack comes with the Breaker 12G Shotgun, the Chain Whip melee weapon, the Biker Perk Deck and Rust’s Mask.