Paper io 2: Vehicles DLC
With this DLC you'll unlock: - 15 diverse skins: fire truck, scooter, garbage truck, ambulance, boat, forklift, rocket, martian rover, tipper, delivery bus, balloon, monster truck, tank truck, taxi, breakdown van - 6 hats: worker helmet, captain's hat, motorcycle helmet, astronaut helmet, protective headphones, aviator hat - 9 custom game maps in the form of: planet ring, tyre, gas distributor, ship, rocket, stop sign, traffic light, pedestrian, alien head - 10000 coins Put on vehicle skins, change the look of your territory, and take over new custom maps!